Lynnks #4

Lynnks
Hier ben ik weer met een verzameling Lynnks! Die van vandaag zijn aanraders voor wie houdt van productief werken, bloggen en lekkere drankjes. Proberen maar!

De ultieme app voor lijstjes

Mijn favoriete app om notities en lijstjes te maken, is zonder twijfel Google Keep. De app is vergelijkbaar met Evernote, maar ik verkies zonder twijfel Google Keep. Je kan hiermee lijstjes delen (bijvoorbeeld met je partner) en herinneringen instellen. Ik overhaalde al enkele mensen om ermee te werken en ze zijn me nog steeds dankbaar.

Speel je inbox leeg

Moet je dringend je mailbox opruimen, maar heb je geen zin om eraan te beginnen? Probeer dan The Email Game. Op een ludieke manier krijg je de kans om je e-mails te beoordelen en eventueel te verwijderen. Hoe beter je dat doet, hoe hoger je scoort. Doen we een wedstrijdje?

Kerstsangria

Tijdens mijn zoektocht naar een eindejaarsdiner, kwam ik veel drankjes tegen. Bijvoorbeeld deze kerstsangria van witte wijn met granaatappel en kaneel, en deze kerstsangria van witte wijn met appelcider en veenbessen. De recepten lijken me zeker het proberen waard.

Themadagen

Ten slotte heb ik nog een tip voor bloggers en journalisten. Wie zonder inspiratie zit, kan altijd een beroep doen op themadagen of -weken. Cute Calendar geeft een uitgebreid overzicht.

Welke link vind jij de leukste?

Een gedachte over “Lynnks #4

Geef een reactie

