7 dingen die je nog niet wist over mij (#2)

Gebalanceerde asymmetrie - aquarel door Lynn Claerhout
Gebalanceerde asymmetrie (aquarel) – Lynn Claerhout 2016

Meer dan een jaar geleden deelde ik zeven dingen die je nog niet wist over mij. Aangezien er natuurlijk nog veel meer dingen zijn die je nog niet weet over mij, deel ik er vandaag nog eens zeven.

  1. Ik ga niet vaak naar de kapper, maar als ik ga, dan is het om mijn haar te doneren aan Think Pink. (Deze organisatie laat pruiken maken voor (borst)kankerpatiënten die hun haar verloren zijn.)
  2. We (mijn man en ik) geven onze huisdieren graag namen van mythische goden. Bijvoorbeeld Asator, Skadi, Wodan en Poseidon. De twee uitzonderingen zijn onze vissen Ctulhu (spreek uit als ‘ktoelhoe’) en Leviathan. Zij zijn genoemd naar zeemonsters.
  3. Ik hou er niet van als koude en warme etenswaren tegen elkaar op mijn bord liggen. Wie wil er nu verlepte sla?
  4. In onze boekenkast staan 36 boeken over taal en communicatie. (Iemand interesse in een bespreking van mijn favorieten?)
  5. Ik hou van symmetrie, maar ook wel van gebalanceerde asymmetrie. Als het maar esthetisch aantrekkelijk is.
  6. Ik ben heel spaarzaam, maar niet gierig. Ik let graag op mijn verbruik van water, elektriciteit, gas, … Maar ik maak mensen graag gelukkig met een cadeautje.
  7. Ik hou van het getal 7.

Welke leuke dingen moet ik over jou weten?

Een gedachte over “7 dingen die je nog niet wist over mij (#2)

Geef een reactie

