Een Germaanse god in huis (+ poll)

Wodan - puppy mopshond

Ik ben technisch werkloos als blogger. Wegens een kapotte oplader kan ik mijn laptop tijdelijk niet gebruiken. Dat betekent dat ik mijn opgeslagen artikels en links niet kan zien. Oh, wat mis ik mijn elektronische vriend. Ik zou een nieuwe oplader moeten kopen, maar ik heb momenteel andere dingen te doen.

De laatste dagen wordt een groot deel van mijn aandacht opgeslorpt door onze kleine. Geen wezen van het menselijke ras, maar van het dierenrijk. Het is een mopshondje van vier maanden oud. We hebben hem Wodan genoemd, naar de oppergod van onze Germaanse voorouders.

Ik zou jullie kunnen bombarderen met foto’s van onze puppy, maar het internet staat er al barstensvol mee. Ik zou beter nog wat interessante artikels schrijven. Er is immers al meer dan een maand voorbij sinds mijn laatste blogpost.

Waarover willen jullie graag (meer) lezen? Laat het mij weten via deze poll, een reactie of een mail (lynn.claerhout@gmail.com). Alvast bedankt!

Groetjes van mij en een pootje van Wodan

3 gedachtes over “Een Germaanse god in huis (+ poll)

Geef een reactie

