Lezers in het zonnetje

zon
Mijn blog zou niets zijn zonder mijn bezoekers. Daarom zet ik graag eens mijn drie actiefste lezers in het zonnetje. Ik deel hun blog en vertel wat over de persoon erachter.

Sabine van Besabine

De Nederlandse blogster Sabine is wetenschappelijk onderzoekster. Ze houdt van reizen, fotograferen, zeilen, dieren, natuur, wandelen, lezen en schrijven. En natuurlijk ook van haar verloofde. Want voor hem is ze geëmigreerd naar zijn thuisland Colombia. Op haar blog schrijft Sabine over reizen in Colombia en daarbuiten, cultuurverschillen, gebeurtenissen op haar werk, emigreren, … En ga je zelf op reis naar Colombia? Dan ben je er aan het goede adres voor tips en inspiratie. Dit jaar kan je ook de voorbereidingen volgen van haar huwelijk.

Sabine, bedankt en een heel mooi huwelijk toegewenst!

Valerie van Falderie

Ook de Antwerpse blogster Valerie volgde de man van haar leven. Speciaal voor hem verhuisde ze van haar geliefde stad Antwerpen naar Brugge. Ze werkt als Account Manager bij een Brugse uitgeverij en schrijft graag. Dat doet ze niet alleen op haar blog, maar ook als freelancer voor kranten en tijdschriften. Enkele maanden geleden had ik het geluk Valerie persoonlijk te ontmoeten. Zo ontdekten we ook elkaars blogs.

Valerie, bedankt en nog veel schrijfplezier!

Céline van Celineroutine

De Belgische Céline houdt niet alleen van bloggen, maar ook van fotograferen, lezen, eten, slapen, lachen, de natuur en zoveel meer. Het allerbelangrijkste voor haar is rust. “Eventjes een moment waarop je nergens aan hoeft te denken en gewoon zen kan worden”, omschrijft ze. Voor Céline is het leven iets heel bijzonders. Ze geniet van de kleinste en meest tedere dingen in het leven. Die deelt ze graag op haar blog.

Céline, bedankt en blijf zeker genieten!

Natuurlijk ben ik ook al mijn andere lezers dankbaar. Dus aan iedereen die regelmatig mijn blog bezoekt: bedankt!

6 gedachtes over “Lezers in het zonnetje

  1. Wat lief zeg!! Dat had ik nou even niet zien aankomen haha 🙂 Echt dankjewel voor deze vermelding! Leuk idee ook om dit eens te doen! Ik vind blogs lezen en die interactie met de blogger daarachter altijd erg leuk. Het is net als een tijdschrift, alleen dan mét interactie en ik leer er doorgaans meer van. 🙂

    Like

Geef een reactie

