Persoonlijke update

Uitzicht Malta
Foto door Lynn Claerhout

Hallo, ik ben er weer! We zijn net terug thuis van een week vakantie in Malta. Het was fantastisch. Bijna te mooi om waar te zijn.

We zijn niets vergeten, we hebben geen vlucht gemist, … Er is wel een boottocht afgelast en enkele gidsen vielen wat tegen, maar voor de rest heb ik niet te klagen. Ik ga Malta missen.

Het is nu zaterdagochtend; tijd om te ontbijten. Op hotel genoot ik elke ochtend van een uitgebreid aanbod aan zoetigheden. Vandaag moet ik mijn eten zelf klaarmaken. Alhoewel … Er liggen nog M&M’s met pindanoten in de kast. Ik sta mezelf toe om er een paar te eten. Zo heb ik toch nog een beetje een vakantiegevoel.

Is er iemand geïnteresseerd in een reisverslag of reistips? Ik heb heel wat geschreven in mijn notitieboekje!

10 gedachtes over “Persoonlijke update

Geef een reactie

