Favorieten maart 2016

Lily in Mechelen
Boetiek Lily in Mechelen (Onze-Lievevrouwestraat 120)

Terwijl ik nog een paaseitje met praliné naar binnen werk, denk ik na over de afgelopen maand. De hoogtepunten waren ongetwijfeld de dag van mijn verjaardag en alle andere dagen waarop ik mijn verjaardag gevierd heb. Want ja, ik vond één dag te weinig om 25 levensjaren te vieren. Daarnaast had ik een aantal leuke uitstapjes, vooral in Mechelen, maar ook in Brussel en Gent. Hieronder vertel ik jullie graag over een meeting en deel ik mijn favoriete links.

Bloggerskoffie

Ik heb weer een heerlijke ‘bloggerskoffie’ gehad met enkele vrouwen van het Bloggerscafé. Deze keer mocht ik de meeting organiseren en dat deed ik in Mechelen. We kwamen samen in de nieuwe ontbijt- en lunchbar Foom (Sint-Katelijnestraat 2), wandelden langs een aantal leuke winkeltjes (onder andere die op de foto’s), en eindigden in het theehuis Mona’s Tea (Hanswijkstraat 1).

Simple comme bonjour in Mechelen
Juwelier Simple Comme Bonjour in Mechelen (Frederik de Merodestraat 15)

12 leuke links

Persoonlijke ontwikkeling
Elevator pitch: Wat vertel jij over jezelf in 1 minuut? (Streets Ahead)
What do you want to be doing all day? (Braid Creative)

Fotografie
7 Posing Techniques for Non-Models (Tutsplus)

Bloggen
The Anatomy of a Perfect Blog Post: The Data on Headlines, Length, Images and More (Buffer)
Contentmatrix: zo kom je aan concrete onderwerpen voor je blog (Writeaholic)
30+ Ultimate Headline Formulas for Tweets, Posts and Emails (Buffer)
Wanneer moet je content verspreiden op sociale media? (Bloovi)
Using Google Searches for Blog Post Ideas (Free Arboleta)

Marketing/business
The #1 mistake online business owners make that keeps them from reaching their goals (XOSarah)
6 Ways to Increase Twitter Engagement (Social Media Examiner)
Social Selling: wat is het en hoe zet je het in? 7 tips (Frankwatching)
Bestel een gratis innovatiegids (Ikinnoveer.be)

Welke van mijn favorieten vind jij de leukste? En heb jij een fijne maand gehad? Ik lees het graag!

6 gedachtes over “Favorieten maart 2016

Geef een reactie

