Creatieveling #4: Sabah Ismail

Schermafbeelding 2016-03-07 om 18.48.32

In een volgend leven wil ik graag een oosterse prinses zijn. Dan kan ik mijn lichaam versieren met henna of mehndi. Ik ben namelijk een grote fan van deze vormen van kunst. Dankzij Instagram ontdekte ik een creatieveling die hiervoor erg veel talent heeft: Sabah Ismail. De Britse met Indisch-Pakistaanse roots leeft zich ook uit in tekenen, poëzie en proza. Ik contacteerde haar voor een kort interview.

12063493_1635270830058233_5577625569197900929_n
Sabah: “Ik heb altijd al van kunst gehouden, maar ik ben het een beetje vergeten naarmate ik ouder werd. Ik heb wel altijd henna gedaan, al sinds mijn tiende. Ongeveer zes jaar geleden heb ik er mijn job van gemaakt, bij Beyond Henna. Ook mijn liefde voor tekenen heb ik onlangs herontdekt. Dat gebeurde dankzij mijn spiritualiteit, het vinden van God en een diepgaande zoektocht naar mezelf.”

“Ik leer voortdurend bij en evolueer door mezelf uit te dagen. Kunst is voor mij een manier om mezelf terug te vinden in het heden. Ik geloof dat al onze talenten dienen om de mensheid te verbeteren. Daarom streef ik ernaar om vrede, liefde, licht en bewustzijn te verspreiden via mijn werk.”

12189866_1634340620151254_487779326598906197_nZijn haar ontwerpen niet prachtig?
Meer vind je op Sabahs Instagram en Facebook.

Images are used with written permission.

Geef een reactie

