Favorieten februari 2016

Bloggerskoffie

Hallo, ik ben er weer! Het is hier een aantal weken stil geweest. Dat betekent niet dat het een saaie periode was. Integendeel: februari had veel in petto voor mij. Ik vertel graag kort over twee leuke gebeurtenissen, een nieuw kunstwerkje en een interessante reportage.

Activiteiten: twee ‘firsts’

Begin februari ben ik naar de meeting geweest van de Facebookgroep Bloggerscafé (zie de foto hierboven). We hielden een ‘bloggerskoffie’ in een gezellig cafeetje in Kortrijk. En we wandelden. En we babbelden. En we dronken hippe drankjes. Ik had het erg naar mijn zin.

Gisteren heb ik voor het eerst een opleiding gegeven. Het was een twee uur durende sessie over vergadertechnieken. Ik vond het fantastisch. De deelnemers lieten weten dat ze het ook heel leuk en interessant vonden.

Kunst: groene decoratie

Lynn Claerhout

Ik heb een aquarelletje van mezelf ingekaderd. Het is een simpel abstract werkje. Ik ben er heel tevreden mee.

Link: inspiratie voor je oude dag

Dankzij een reportage heb ik een nieuw idool: Dagny Carlsson. De Zweedse vrouw is 102 jaar oud en blogt elke dag. En ze is nog grappig ook. Ongelofelijk.

Volgende maand ben ik jarig. Ik word een kwarteeuw. Om dat te vieren, heb ik iets leuks gepland met mijn man en vrienden. Ik kan niet wachten tot het zover is.

3 gedachtes over “Favorieten februari 2016

Geef een reactie

