Favorieten januari 2016

Antwerpen 's nachts
Lichtjes in de duisternis – Antwerpen – Lynn Claerhout

Deze editie wordt kort en krachtig. Ik toon je een fantastisch boek, een decadente activiteit en een leuk kunstwerk.

Boek

The Happiness Project - Gretchen Rubin
Ik heb net ‘The Happiness Project’ van Gretchen Rubin uitgelezen. Het is meteen één van mijn favoriete boeken ooit. Een uitgebreide beoordeling volgt later.

Activiteiten

Receptie met mooie decoratie
Decoratie  – Lynn Claerhout

Jawel: naast tekenen en schilderen doe ik ook activiteiten in gezelschap. Ik ging bijvoorbeeld naar een receptie van de VVJ (Vlaamse Vereniging van Journalisten) in Antwerpen. Als woordvoerster kreeg ik de kans om te ‘speeddaten’ met een heleboel journalisten. Het was een fantastische avond. (Ik toon bewust geen foto’s van het decadente buffet en de toren champagneglazen zodat jullie niet zouden bezwijken van jaloezie.)

Kunst

Mathias Kiss
Sculptuur door Mathias Kiss

Ik zou tientallen kunstwerken willen tonen, maar daar dient mijn blog niet voor. (Ik verwijs je graag door naar Pinterest.)
Deze maand heb ik als favoriet een sculptuur. Ik hou van de strakke geometrische vormen en de compositie.

Welke van mijn favorieten spreken jou ook aan?

6 gedachtes over “Favorieten januari 2016

  1. Ik vind ze alledrie eigenlijk superleuk!! Door de cover doet het boek me een beetje denken aan Perks of Being a Wallflower (mijn favoriete boek) dus ben ik wel benieuwd waarover het gaat 🙂

    Like

  2. Leuk dat speeddaten! Wij hadden vorige week nieuwjaarsreceptie op het werk (= bedrijvengroep waarvan ik met mijn eigen collega’s veel contact heb, maar niet echt met de mensen van de drie andere bedrijven) en daar moesten we ook speeddaten. Leuk en origineel in arbeidssfeer!

    Like

Geef een reactie

