Creatieveling #3: Make-upartieste Linda Hallberg

Linda Hallberg
Linda Hallberg

Op zoek naar inspiratie voor een make-uplook, manicure of haarstijl? Dan moet je bij Linda Hallberg zijn. De Zweedse haar- en make-upartieste heeft de grootste beautyblog van Scandinavië. Welverdiend, als je ’t mij vraagt.

Linda Hallberg
Linda Hallberg

Haar motto? “Durf te experimenteren met make-up.” Zelf geeft ze het goede voorbeeld.

Art Nails by Linda Hallberg
Linda Hallberg

Of ik de bovenstaande manicure op het werk zou dragen, betwijfel ik. Maar ik vind het resultaat wel heel leuk.

Linda Hallberg
Linda Hallberg

Meer moois kan je bewonderen op haar blog lindahallberg.se. Je vindt er niet alleen honderden creaties, maar ook een aantal beoordelingen van producten.

Ik hou vooral van haar make-uplooks. Ben jij een even grote fan als ik?

Geef een reactie

