Favorieten december 2015

Bloemen in aquarel - Lynn Claerhout
Een gelukkig 2016! (Beter laat dan nooit, hè.) Ik verzamelde mijn favorieten van de afgelopen maand in kunst, beauty en het wereldwijde web.

Kunst

Mijn rode draad doorheen de maand december was tekenen en schilderen. Hierboven zie je een voorbeeld. Benieuwd naar de andere resultaten? Laat het mij weten.

Beauty
The Body Shop BB cream

Terug van weggeweest: een beauty-favoriet. Het is The Body Shop Flawless BB Cream met ‘tea tree’-olie in de tint 01. ‘Flawless’ wordt je gezicht er niet van, maar ik ben wel enthousiast over de kleur. Ik heb nog nooit een tint gevonden die zo goed bij mijn huid past als deze. Bovendien is de ‘tea tree’-olie goed voor mijn onzuiverheden. Een aanrader voor vrouwen met een (heel) lichte huidskleur.

Links

Ontdek en geniet.

Websites en kanalen

  • Leer mooie wenskaarten te maken met de videotutorials van Star of May.
  • Saatchi Art: een van de grootste online kunstgalerijen. Je vindt er niet alleen schilderijen en tekeningen, maar ook bijvoorbeeld fotografie en collages. Een website om toe te voegen aan je bladwijzers.
  • Creative Market: een archief voor allerlei grafische toepassingen. Tip: Elke week zijn er gratis ‘goodies’.

Artikels

Welke van deze favorieten vind jij leuk?

Geef een reactie

