Mijn verlanglijstje: 5 items die ik ‘nodig’ heb

Wishlist Lynn oudjaar 2015

Ik doe nog steeds mijn best om eenvoudiger te leven. Maar deze week heb ik me even laten gaan. Ik kocht een paar oorbellen, spulletjes om wenskaarten mee te maken, vier tijdschriften en een gigantische sjaal. Natuurlijk heb ik deze dingen niet nodig om te overleven. Maar voor elk item heb ik wel een excuus. Hetzelfde geldt voor de items die nog op mijn verlanglijstje staan.

1.‘Face Paint’ door Lisa Eldridge (€27,99 via bol.com): de geschiedenis van make-up door de bekende Britse visagiste.
Excuus: Als ‘make-up geek’ moet ik toch de achtergrond van mijn interesse kennen?

2. Oorbellen Calvin Klein (€ 80,00 bij Galleria Inno)
Excuus: Ken je dat gevoel dat je iets gevonden hebt dat je nooit meer opnieuw zal vinden? Dat heb ik bij deze oorbellen. Dit is de meest sierlijke vorm die ik ooit gezien heb.

3. Blazer Yumi voor JBC (€ 59,90)
Excuus: Dit is een prachtig stuk uit JBC’s collectie van ‘Designers against AIDS’. Het is voor een goed doel.

4. Notitieboekje Paper Blanks (ongeveer € 15 bij Galleria Inno of boekenwinkels)
Excuus: Mijn notitieboekjes staan bijna allemaal vol, dus ik heb dringend een nieuw nodig. Ik kan toch niet op een vergadering verschijnen met een kladschrift of zo?

5. ‘Big Magic’ door Elisabeth Gilbert (€18,90 via bol.com): Over de kunst van creatief leven.
Excuus: Dit boek is essentieel voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Heb ik hiervoor een excuus nodig?

Wat zijn jouw excuses voor de items op je verlanglijst?

3 gedachtes over “Mijn verlanglijstje: 5 items die ik ‘nodig’ heb

  1. Een speciale rugzak waar ‘k m’n 2 camera’s in kwijt kan. Waarom? Omdat het verschrikkelijk vervelend is om telkens na te denken welke camera ‘k moet meenemen terwijl ‘k ze allebei kan gebruiken

    Liked by 1 persoon

  2. Leuke spulletjes! Ik koop bijna nooit wat en doe ook liever niet aan cadeautjes met feestdagen of verjaardagen. Meestal als ik wat koop is het voor iemand anders haha. Alleen als ik iets écht nodig heb of écht graag wil hebben is het wel leuk om te krijgen 🙂 Nu kan ik eigenlijk niet bedenken wat trouwens…

    Like

Geef een reactie

