Favorieten november 2015

Blaadjes door Lynn
Lynn Claerhout 2015

Het gaat goed met mijn blog! Enkele dagen geleden uploadde Godelieve een gastpost van mij op haar blog Liever Voordelig. Het artikel gaat over mindfulness en kreeg veel positieve reacties. Godelieve linkte eerder ook al naar mijn artikel over minimalisme. Sindsdien wordt mijn blog vaker gelezen en krijg ik meer commentaren dan gewoonlijk. Bedankt iedereen!

Boeken

Ik las ‘Content Rules’ van Ann Handley en C.C. Chapman. Het boek bevat theorie over en voorbeelden van ‘content marketing’. Is er iemand geïnteresseerd in een bespreking of samenvatting?

Kunst

De laatste weken heb ik erg genoten van kunst. Hieronder drie favoriete werken.

Sonneke Vander Meulen - bloemknop
foto door Sonneke Vander Meulen

Lichte lijnen met impressionistische vormen

Hong Leung painting
schilderij door Hong Leung

Prachtige kleuren. De mist maakt het beeld een beetje mysterieus.

Michal Macku
fotocollage door Michal Macku

Een leuke puzzel. Dit doet me denken aan knuffels, maar tegelijk zie ik knopen en verwarring.

Links

Beauty
Waarom kiezen voor natuurlijke cosmetica? (A Simple Life)

Bloggen
Bloggen zonder niche, kan het? (Blogtrommel)
Blogtips waar je écht iets aan hebt (deel 2) (Beautylab)
Mijn eigen wijsheden over het creatieve proces (Paper Boats)
What are 10 Addictive Types of Content? (Jeff Bullas)

Welke van mijn favorieten spreekt jullie aan?

2 gedachtes over “Favorieten november 2015

Geef een reactie

