Thanksgiving: enkele mensen in de bloemetjes

Bedankt
(Achtergrond: stockfoto door PinkPot)

Op 26 november is het Thanksgiving. Dan uiten mensen hun dankbaarheid. Eigenlijk zouden we elke dag dankbaar moeten zijn. Ik doe mijn best om daar dagelijks bij stil te staan. Vandaag zet ik enkele mensen in de bloemetjes. Mensen die ik elke dag dankbaar ben.

Dank aan mijn lieve man die mij steunt in goede en minder goede tijden.
Dank aan mijn familie die mij accepteert zoals ik ben.
Dank aan mijn vrienden voor alle leuke momenten.
Dank aan mijn collega’s voor de goede sfeer en feedback.
Dank aan mijn werkgever voor mijn nieuwe functie.
Dank aan (online) kennissen die mijn leven verrijken.
En dank aan alle (nieuwe) volgers van mijn sociale media en blog.

You make my day!

3 gedachtes over “Thanksgiving: enkele mensen in de bloemetjes

Geef een reactie

