Groot nieuws

Briljante ideeën - zo stimuleer je je creativiteit - Lynn Claerhout - binnenkort

Vorige maand kon je al lezen dat ik vol verrassingen zit. Om daar nog een schepje bovenop te doen, breng ik vandaag groot nieuws. Ik hou je niet langer in spanning en gooi het eruit: Ik schrijf een e-boek.

‘Briljante ideeën – Zo stimuleer je je creativiteit’

Het boek wordt een gids met theorie, tips en technieken rond creatief denken. Ik baseer mij op wetenschappelijk onderzoek en mijn eigen ervaringen. Je leert wat creativiteit is, waarom je het nodig hebt en hoe je het kan stimuleren. In het laatste hoofdstuk krijg je heel wat oefeningen om zelf mee aan de slag te gaan.

Ik kan niet wachten om mijn boek aan de wereld te tonen. Waarschijnlijk zal het beschikbaar zijn vanaf januari 2016. Maar wie weet onthul ik binnenkort al een fragment …

Ik ben benieuwd wie interesse heeft. Zou jij mijn boek willen lezen?

Een gedachte over “Groot nieuws

Geef een reactie

