Favorieten september 2015

Bomen en takken in herfst
Lynn Claerhout, 2014

Het is weer september, de maand waarin we geleidelijk afkicken van de zomer. Officieel is het al herfst, maar ik ben nog in de ontkenningsfase. Mijn kachels blijven uit, hoewel ik het frisjes begin te krijgen.

Fashion

Met enige trots toon ik mijn nieuwe ‘Cruise Bag’ van Denise Roobol. Deze handtas is volledig diervriendelijk. Ik kocht hem bij Supergoods in Mechelen, een winkel met eerlijke, ecologische en veganistische ‘goodies’.

Denise Roobol Cruise Bag
foto door The Swiss Vegan

Fotografie

Twee wondermooie natuurfoto’s trokken deze maand mijn aandacht. Toevallig zijn ze heel contrasterend: de eerste is ijzig blauw en de tweede is brandend oranje. Ik heb dus twee nieuwe reisbestemmingen op mijn ‘bucket list’: Svinafellsjökull in IJsland en de Antelope Canyon in de Verenigde Staten.

Bernd Nicolaisen
IJs in Svinafellsjökull, foto door Bernd Nicolaisen
Antelope - beautiful nature
Rotsen in de Antelope Canyon, foto door Michelle and Vincent photography

Links

Hieronder mijn favoriete vondsten uit mijn surfsessies van september.

Tools and tips for planning a trip‘ (The Fresh Exchange): Een uitgebreide lijst van handige websites om een city trip of reis voor te bereiden.

De modeweken voor beginners: 10 basisweetjes‘ (Elle.be): Alles wat je moet weten over de wereldberoemde ‘fashion weeks’: Waarom bestaan ze? Wanneer tonen ze welke collecties? Wie vind je waar? Essentiële kennis voor fashionista’s.

Enchanting Marketing: een blog met tips voor online marketeers.

Welke van mijn favorieten vind jij interessant?

4 gedachtes over “Favorieten september 2015

  1. Hele mooie tas! Ik ga op 11 oktober naar de M-fair in Mechelen. Een event met allemaal duurzame materialen in fashion! Supergoods gaat er ook staan, dus zo benieuwd om hun collectie in het echt te zien! De link over marketing staat in mijn to read lijstje 😉

    Like

Geef een reactie

