Vol verrassingen

Internet connection Marquinhos Schnaider
Foto door Marquinhos Schnaider

Ik weet het niet goed. Ik twijfel over de toekomst van mijn blog. Zou ik beauty laten vallen? Zouden mijn lezers interesse hebben in taaladvies? Zou ik alleen nog maar schrijven over bloggen? Ik kan niet kiezen. Ik blog graag over van alles.

Enkele jaren geleden kon ik ontroerd raken door een prachtige collectie nieuwe kleding of make-up. Vandaag gebeurt dat nog maar zelden. De laatste maanden lees ik het liefst artikels en boeken die mij kunnen helpen in mijn carrière. Ik verdiep mij onder andere in copywriting, content marketing en professioneel bloggen. Mijn hart gaat sneller slaan wanneer ik goede informatie vind over deze topics.

Ik ben begonnen met bloggen om een portfolio te maken. Ik wilde potentiële werkgevers laten zien wat ik in mijn mars heb. En dat wil ik nog steeds. Maar ondertussen heb ik al zoveel geschreven dat ik niet meer alles bundel op mijn blog. Dat zou me te veel tijd kosten.

Zou ik dan bloggen over één van mijn nieuwe favoriete thema’s? Ik heb gelezen dat nicheblogs vaak het meest succesvol zijn. Bij zulke blogs weten lezers wat ze kunnen verwachten. Bij mij niet. Ik zit vol verrassingen.

2 gedachtes over “Vol verrassingen

  1. Doe wat je hart zegt te doen… Iedereen ervaart nieuwe dingen in het leven, waardoor je interesses ook veranderen. Dat is ook het fijne aan een blog, die kun je laten meegroeien terwijl jij groeit! Er zullen misschien lezers zijn die afhaken omdat je niet meer blogt over beauty, maar je zult des te meer lezers bijtringen die interesse hebben in je nieuwe onderwerpen! Bloggen moet fun zijn en als je over iets schrijft dat niet helemaal fun is, dan kun je er best mee stoppen!

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Groot nieuws |

Geef een reactie

