Wat gebeurt er hier allemaal?

At - apenstaart

Lieve lezers

Als jullie mijn blogposts per mail krijgen, hebben jullie misschien een aantal vragen. Waarom post ik modeshows van jaren geleden? En waarom heb ik het over de zomer als ik praat over het komende seizoen?

Ik ben mijn oude blogposts één voor één aan het nalezen. Wat ik niet meer interessant vind, verwijder ik. Wat een opfrisser kan gebruiken, bewerk ik. Daarom krijg je in je mailbox soms berichten die op mijn vorige blog stonden (met hun originele datum). Wil je weten wanneer een post geschreven is, kijk dan onderaan in de e-mail of bovenaan in elke post op mijn blog.

Ik maak ook nieuwe artikels, dus blijf me zeker volgen. Ben jij al geabonneerd op mijn blog? Geef in de zijbalk rechts je e-mailadres in en krijg al mijn nieuwe posts via e-mail. Handig, toch?

Bedankt, iedereen!
Groetjes

Lynn

Geef een reactie

