7 dingen die je nog niet wist over mij

Red Rose by George Hodan
Red Rose by George Hodan

Een nieuwe blog betekent nieuwe volgers. Heel erg bedankt, allemaal!
Om kennis te maken, deel ik zeven feiten over mezelf.

  1. Acht maanden lang was de Atacamawoestijn in Chili mijn thuis. Chilenen dachten dat ik een buitenaards wezen met blond haar was.
  2. Ik ben geen feestbeest. Geef mij maar een ‘high tea party’ met exclusieve soorten thee en gebak. ‘Fancy a cuppa?’
  3. Ik heb al twee diploma’s, maar ik doe nog steeds zelfstudie. Mijn favoriete onderwerpen zijn bloggen, copywriting, online marketing en creativiteit. Ik leer ook graag nieuwe talen.
  4. Als ik lees, heb ik vaak een markeerstift of balpen in de hand. Ik verwijs naar het vorige punt.
  5. Op tijd komen is voor mij heel belangrijk. Ik ben zelfs vaak te vroeg. Enkel in geval van overmacht kom ik ergens te laat. Mijn stiptheid geldt ook voor deadlines en beloftes.
  6. Jarenlang heb ik piano en dwarsfluit gespeeld. Ik kan de instrumenten nog steeds bespelen, maar mijn niveau is helaas drastisch gezakt.
  7. Ik hou van wandelen en foto’s maken in de natuur. Kan je raden welke mijn favoriete bloem is?

Nu is het aan jullie!
Welke interessante dingen moet ik over jullie weten?

3 gedachtes over “7 dingen die je nog niet wist over mij

Geef een reactie

