Persoonlijke update

DSC_0205
Mijn vakantie is voorbij. Ik heb veel gerust, maar ik ben ook productief geweest. Met enige trots kan ik zeggen dat ik een cursus over bloggen heb afgerond. Ik volgde de podcast ‘31 Days to Build a Better Blog‘ van ProBlogger. Voor wie dit niet kent: Een podcast is een soort radio met verschillende uitzendingen, in dit geval 31 lessen over professioneel bloggen. Ze waren heel leerrijk. Laat me weten of jullie er graag meer over lezen.

Zoals ik al liet weten, werk ik momenteel aan nieuwe artikels. Helaas weigerden mijn hersenen deze vakantie om betekenisvolle teksten te produceren en ze lijken nog steeds in vakantiemodus te staan. Maar ik heb wel al veel ideeën verzameld. Hopelijk lukt het gauw om ze uit te werken.

Ondertussen werk ik ook aan mijn toekomst. Eind oktober loopt mijn tijdelijk contract af, dus ik ben op zoek naar een nieuwe job. Ken jij iemand die een redactrice of copywriter kan gebruiken? Aarzel dan niet om mij te contacteren!

Het worden weer spannende tijden …

7 gedachtes over “Persoonlijke update

    1. Hey Peggy
      Ik heb ondertussen nog andere liefdes ontdekt, bijvoorbeeld online marketing. Daarover lees ik nu al een jaar of twee. Wie weet kan ik er iets mee doen in de toekomst. Ik blijf interessante dingen ontdekken!

      Like

Geef een reactie

