Favorieten juli 2015

Boeken

Ik heb een persoonlijk record gebroken: Ik heb meer boeken verslonden dan ooit op een maand. Ik weet niet wat mijn vorig record was, maar ik heb het vast en zeker overtroffen. Sommige teksten heb ik verwerkt door snellezen, andere door gewoon te lezen.

Serie

Op dit moment volg ik Weeds (via Netflix). Dit is een serie van acht seizoenen, dus we zijn nog even zoet. Sleutelwoorden: Drugs, miserie en veel humor.

Snack

Zelfgemaakte waterijsjes zijn mijn ‘guilty pleasure’ van deze zomer. Met name de smaak ‘peach iced tea’.

skyseeker via Flickr

Applicatie

Lijstjes en notities maak ik tegenwoordig met Google Keep. Ze zijn gemakkelijk te delen met anderen. Ook handig is dat je items kan afvinken, wat ik bijvoorbeeld doe met een boodschappenlijstje.

Kunst

Ik ben nog steeds in de ban van abstracte teken-en schilderwerken.

Sagi Leibman via Etsy

Welke zijn jouw favorieten?

Geef een reactie

