Favorieten juni 2015

De maand juni stond voor mij in het teken van mijn nieuwe job. Werken, werken, werken. Ik heb geen beautyproducten, juwelen of kleding gekocht. Maar ik heb wel andere leuke dingen ontdekt.

 

Tv-serie

‘Elementary’ (via Netflix) gaat over de ex-drugverslaafde Sherlock Holmes. Hij is adviseur bij de politie en helpt moordzaken op te lossen. Sherlock is geniaal en grappig.

Restaurant

Mijn favoriete plek om te eten is een nieuw restaurant in Mechelen: Siri Thai. Ik ben gek op hun groene curry met kokosmelk en hun Thais gebak.

Recepten

Mojito met blauwe bessen
Gebakken perziken met room en honing
Pasta met avocadosaus

Fotografie

Ik heb een oude liefde herontdekt: fotografie. Ik hou vooral van macrofoto’s en natuurfoto’s. Een combinatie van beide doet mijn hart sneller slaan.

‘White Calla Lily’ door  Katinka Matson
‘Natural Flow’ door Carolyn Cochrane

Schoonheid zit soms in kleine dingen.

Geef een reactie

