Favorieten mei 2015

Mei was een spannende maand. Ik heb namelijk gesolliciteerd voor een ongelofelijk leuke job en kon niet wachten om te horen of ik geselecteerd zou worden. En ja hoor, ik mocht op gesprek. En wat nog mooier is: Ik ben aangenomen! Dit was ongetwijfeld mijn favoriete moment van de hele maand. Hieronder vind je enkele andere favorieten.

Eten en drank

Champagne om het goede nieuws te vieren. Ik kan echt niet uitdrukken hoe blij ik ben.

Series

No Ordinary Family (Telenet Play More): Een gezin met superkrachten probeert mensen te helpen zonder dat hun geheim bekend wordt. Geen gemakkelijke opgave.

Axel opgelicht (VTM): Axel toont de valkuilen voor toeristen in het buitenland. Ongelofelijk hoeveel oplichters er bestaan. Let wel op dat je geen vooroordelen krijgt over bepaalde nationaliteiten. Dit programma gaat bewust op zoek naar slechte mensen en is dus niet representatief voor alle bezochte landen.

Foto

We zijn al drie weken verder en mijn roos ziet er nog steeds mooi uit.

Fashion

Broek van Esprit, blouse van Esprit en blazer van H&M.

Kunst

Georgia O’Keeffe: Ik ben een grote fan van deze kunstenares. Ze wordt de moeder van het Amerikaanse modernisme genoemd en schilderde heel wat bloemen. Hieronder een abstract schilderij met bloemblaadjes als inspiratie.

Overige

Geurkaarsen van Ikea: Deze geuren zijn redelijk sterk. Ik hou ervan, maar misschien zijn ze te sterk voor wie er niet zo van houdt.

Links

How to answer the 64 toughest interview questions: Een van de beste gidsen voor sollicitatiegesprekken.

Heb jij deze maand favoriete series, producten, links, …?

Geef een reactie

