Camelot (2011)

Waarschuwing: Ik ben niet verantwoordelijk voor een eventuele verslaving.

Aanschouw deze beauties. Ze zijn de hoofdrolspelers van de serie die ik enkele dagen geleden ontdekt heb: Camelot. IMDb beschrijft het genre ervan als een mix van drama, fantasy en history. Na de eerste aflevering was ik al verkocht. De verhaallijn laat ik in het ongewisse, maar ik kan wel kwijt dat deze serie gebaseerd is op koning Arthur en zijn ridders. Ik ben helemaal verzot op de sfeer, de omgeving, de kleding, de juwelen, de make-up, de kapsels, …  Ik zit aan aflevering zes van seizoen één en tot nu toe is de verhaallijn heel boeiend.

De serie is te bekijken via Telenet digitale tv à la carte en kost €1,99 per aflevering. De eerste aflevering is gratis.

Geef een reactie

